6 גאדג'טים שהם בגדר חובה ל- Airbnb שלכם!

האם אתם זוכרים את הפעמים שהאירוח היה פשוט ועסק רק באספקת מיטה ואולי ארוחת בוקר? ובכן … הזמן השתנה. בשנת 2020 האורחים מחכים ליותר ממיטה פשוטה. בעולם המתרחש במהירות, אנשים רוצים לחסוך זמן ואנרגיה בחיי היומיום שלהם.

אתם יכולים לספק את הנוחות הזו לאורחים שלכם על ידי "מכשירי היי-טק". הם מועילים למארחים וגם לאורחים. מכשירים וגאדג'טים טכנולוגיים הם גם זולים יותר ממה שאתה חושב שהם! רובם מחזירים את עלויותיהם תוך מספר חודשים. תשומת הלב והפופולריות שתקבלו בנכסים שלכם בהחלט שווה את ההשקעה.

להלן כמה גאדג'טים חכמים שבהם תוכלו להשתמש בקלות בהשכרה:

מנעולים חכמים

בטיחות קודמת לכול! לא ניתן לגנוב מנעולים חכמים או להעתיק אותם כמו הפיזיים. האורחים שלכם ירגישו בטוחים יותר בדירה עם מנעולים חכמים. מצד שני, תוכלו לעקוב אחר זמני הצ'ק-אין והצ'ק-אאוט מבלי להתמודד עם החלפת מפתחות. בעזרת מנעולים חכמים אלה תוכלו להעניק לאורחים שלכם גישה זמנית לנכס שלכם. משמעות הדבר היא שאתה לא צריך להתמודד עם האורחים שלא מבצעים צ'ק-אאוט בזמן. זה שימושי גם למעקב אחר שירות הניקיון, אם אתה משתמש בשירות כזה.

**בדקו את זה:

אוגוסט הוא מנעול דלת חכם המחובר לטלפון שלך (אייפון ואנדרואיד). אתה יכול לספק כניסה ללא מפתח למשפחתך ולאורחים ישירות מאפליקציית אוגוסט. מכיוון שהוא מחובר לחלק הפנימי של ה- deadbolt הקיים או חדש שתצטרכו לייצר, אתה יכול להשתמש במפתחות הרגילים שלך. למרות שאנחנו בטוח שאתה תשכח איך לעשות זאת.

מטען אלחוטי

מכשירים שונים הופכים את הבית שלך לאופנתי יותר. אבל יש להם יותר ערך מזה כמובן! זה המאה ה -21 עכשיו; אנו קרובים יותר לעולם האלחוטי כמו שמעולם לא היינו! אנו לא רוצים לחשוב על סוגי תקעים ומתאמים שונים בזמן שיש לנו המון דברים אחרים לדאוג להם. אם אתה עדיין מנסה לפתור כבלים מעורבבים או למצוא איפה התקעים, ייתכן שתרצה להשתמש בכבלים אלחוטיים! הם מסוגננים, מודרניים וזולים. האורח שלכם יעריך מטען אלחוטי בבית שכן כולנו מודבקים לטלפונים ולמחשבים הניידים שלנו.

**בדקו את זה:

כולנו מכירים את איקאה. ענקית הרהיטים השוודית כוללת את המטענים האלחוטיים. ל- Nordmärke Triple שלושה אזורי טעינה. זה לא נייד כמו היחידים ומעוצב לשבת על השולחן כך שכולם יוכלו להשתמש בו. הוא מגיע עם שני צבעים ובהחלט מתאים לבתים מודרניים.

מדריכים דיגיטליים

יש לכם כבר חבילת קבלת פנים הכוללת עלונים על העיר שלכם, המקומות והתחבורה? מה עם להפוך אותו לדיגיטלי? לאורחים שלכם יהיה קל יותר לראות זאת מהטלפון הנייד שלהם. כמו כן, זה יהיה יותר סביבתי ויחסוך לכם זמן וכסף שתוציאו להדפסת חדשים בכל פעם.

**בדקו את זה:

Yourwelcome היא אפליקציית קבלת פנים להשכרה, המכינה מדריך דיגיטלי למארחים. לאחר שקיבלת את הטאבלט, תוכל להתאים אותו ולהעביר את כל המידע הדרוש על הנכס שלכם ועל העיר. זוהי דרך חסכונית ומודרנית לשפר את הנכס שלכם. יש לו גם משלוח חינם עבור גרסאות מסוימות ואתם יכולים את המנוי שלכם פשוט על ידי שליחת דואר אלקטרוני.

בידור בבית

זה יתרון שיש טלוויזיה גדולה ונטפליקס או HBO, כך שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מהזמן בביתכם אחרי יום עמוס. גם מכיוון שרוב האורחים מביאים סמארטפונים או מחשבים ניידים משלהם, עדיף שיהיה כבל HDMI שיחבר מכשירים אלה לטלוויזיה. אתה יכול גם לספק מכשיר חכם כמו דונגל או USB פשוט. אם יש לכם קיר ריק, קדימה, קנו מסך גדול!

**בדקו את זה:

Chromecast הוא בעצם דונגל שאתה מחבר לטלוויזיה שלך באמצעות כבל HDMI שהופך אותו לטלוויזיה חכמה. זה זול, קל לשימוש ויש לו הרבה השלכות! זה מאפשר גישה למספר שירותי סטרימינג כמו נטפליקס, יוטיוב וספוטיפיי. אתה יכול להשתמש בו אפילו כדי לשדר תוכן מדפדפן Chrome לטלוויזיה שלך.

גלאי רעש

אתם בטח רוצים שהאורחים שלכם ירגישו בנוח בדירה שלכם אך חלקם עשויים להרגיש יותר מדי בנוח וישכחו את העובדה שזה המקום שלכם. אם אתם לא מאשרים לאורחים שלכם לערוך מסיבות בנכס או לשהות בנכס עם יותר אנשים ממה שהם הצהירו, אולי תרצו להשתמש במכשירים חכמים ובאפליקציות כדי להיות בשליטה.

**בדקו את זה:

Noiseaware הוא מכשיר שמציב חיישנים באזורי הפעילות בבית שלך ומפקח על הדציבלים ורמות הרעש בנכס שלך כדי ליצור ציון סיכון רעש. תקבלו התראה רק אם יש בעיה.

כלים לניהול נכסים

כמארחים, ישנם מספר פרטים שאתם צריכים להתמודד איתם. זה מתחיל מהיום הראשון בו אתם מרפסמים את מקום האירוח שלכם וימשיך עד שהאורחים שלכם יהיו מרוצים מהשהייה שלהם וישאירו לכם ביקורת טובה. גם אם אתם מארחים במשרה מלאה, יתכן שיהיה קשה לשלוח ידנית כל הודעה יחידה להזמנה כלשהי או לשלוט ביומן שלכם בפלטפורמות שונות. אם אתם יודעים למה הכוונה, ייתכן שתרצה להסתכל על כלים לניהול נכסים כמו אפליקציית WishBox.

אפליקציית WishBox שולחת אוטומטית את ההודעות שאתה מבצע באופן קבוע, מסנכרנת את לוח השנה שלך ואפילו עוזרת לתאם את חברי הצוות שלך. בזמן שזה עובד בשבילך ברקע, אתה יכול ליהנות מהזמן שלך אפילו בלי לחשוב על העבודה החוזרת עלייך מדי יום!

אתה יכול להשתמש באפליקציית WishBox בסמארטפון או במחשב ולבדוק את מקומות האירוח שלכם בכל עת שתרצו! זה יחסוך לכם זמן במחיר סביר על ידי אוטומציה מלאה של כל התכונות הללו.

שתפו את הכתבה עם חברים
הצטרפו לרשימת התפוצה

במיוחד לבעלי נכסי נופש ומשכירים לטווח קצר

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו במתנה: כל מה שמארח צריך לדעת כדי להצליח בגדול -המדריך המלא!